Eerste weekje! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eefje Reijners - WaarBenJij.nu Eerste weekje! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eefje Reijners - WaarBenJij.nu

Eerste weekje!

Door: Eefje

Blijf op de hoogte en volg Eefje

25 November 2015 | Australië, Sydney

Hi Mates!

Terwijl jullie alweer bijna naar bed gaan, zit ik te wachten op het vliegtuig naar Nieuw Zeeland en heb ik de tijd om mijn avonturen van de afgelopen week met jullie te delen.
Na een lange reis, die prima verlopen is, werden we met de groep opgehaald en naar ons hostel voor de eerste 5 dagen gebracht. Ik zat in een leuke groep en lag met gezellige mensen op de kamer, waarin het (ondanks mijn goed georganiseerde backpack) vrij snel een rommeltje was. Volgens de reisleiding hadden we geluk dat er net, na weken slecht weer, een hittegolf begonnen was. Met temperaturen boven de 40 graden, konden we in ieder geval snel wennen aan de zomer :)
Het eerste echte uitstapje was naar de Blue Mountains, een groot natuurgebied op ongeveer 2 uur van Sydney. Hier hebben we onder leiding van een gids een wandeling gemaakt door de bergen. Erg mooi en de mist die er rondom de bergen hing, maakte het heel bijzonder.
Na een avondje stappen, hadden we de dag erna een uitkaterwandeling langs de kust. Hier kwam ik zomaar Daniëlle tegen, die bezig was aan haar laatste dagen in Australië, supergrappig om haar daar ineens tegen te komen.
Nadat het groepsgebeuren afgelopen was, zijn we met z'n zessen verhuisd naar een hostel in het centrum van Sydney. Van hieruit hebben we een wandeling gemaakt van Bondi Beach naar Coogee Beach, supermooi! En voor iedereen die wel eens naar Bondi Beach Rescue heeft gekeken, deze taferelen hebben we hier niet terug gezien. Wel hebben we hier een grote groep dolfijnen gespot, heel gaaf!

Zoals ik al zei ben ik op dit moment onderweg naar Nieuw Zeeland, waar ik met iemand samen een rondreis over beide eilanden zal gaan maken.

Ik hou jullie op de hoogte! Groetjes Eefje

• 26 November 2015 - 06:42

Carla:

Ha Eefje

Goed bezig, mooie foto's. Ik hoop dat je een goede vlucht hebt. Heel veel plezier in Nieuw Zeeland.

XXX van je moeder.

• 26 November 2015 - 09:16

Jeannet:

Leuk Eef! In Kaikoura, zuidereiland kun je tussen de wilde dolfijnen zwemmen! Een aanrader ;-)

• 26 November 2015 - 13:29

Wauw Eef ziet er goed uit!! Geniet ervan & benieuwd naar je volgende verhaal! X

• 02 December 2015 - 20:25

Inge:

Haaa Eef!! Ik bin erg benieuwd noar dien ervaringe in t nieuwe zeelandse! Tied vur n nieuw verhaal?!?! ;) ik hoap desse t fantastisch hes doa!! Groetjes xx