Nog 1 nachtje.... - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Eefje Reijners - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje.... - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Eefje Reijners - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje....

Door: Eefje

Blijf op de hoogte en volg Eefje

16 November 2015 | Nederland, Roermond

Holaaa!

Eindelijk is het dan toch zo ver en ga ik morgen beginnen met het waarmaken van mijn grote droom, namelijk een reis naar en door Australië en Nieuw Zeeland. Na een te gek weekend met veel afscheid nemen ben ik er bijna helemaal klaar voor. Nog wat laatste spullen inpakken en mijn huisje opruimen en dan kan het feest beginnen.

Ik ga een poging doen om via deze site jullie af en toe op de hoogte te houden van mijn avonturen daar, dus veel leesplezier en voor de meesten, tot volgend jaar :)

Lieve groeten, Eefje

P.s. Mocht je een melding willen als ik iets nieuws geschreven heb, dan kun je je geloof ik op deze pagina aanmelden om hier een mail over te krijgen.

• 16 November 2015 - 23:10

Jules:

Alvast hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar ;-) Heel veel plezier de komende vier maanden en geniet van het realiseren van je grote droom!