Nog 1 nachtje.... - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Eefje Reijners - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje.... - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Eefje Reijners - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje....

Door: Eefje

Blijf op de hoogte en volg Eefje

16 November 2015 | Nederland, Roermond

Holaaa!

Eindelijk is het dan toch zo ver en ga ik morgen beginnen met het waarmaken van mijn grote droom, namelijk een reis naar en door Australië en Nieuw Zeeland. Na een te gek weekend met veel afscheid nemen ben ik er bijna helemaal klaar voor. Nog wat laatste spullen inpakken en mijn huisje opruimen en dan kan het feest beginnen.

Ik ga een poging doen om via deze site jullie af en toe op de hoogte te houden van mijn avonturen daar, dus veel leesplezier en voor de meesten, tot volgend jaar :)

Lieve groeten, Eefje

P.s. Mocht je een melding willen als ik iets nieuws geschreven heb, dan kun je je geloof ik op deze pagina aanmelden om hier een mail over te krijgen.

  • 16 November 2015 - 23:10

    Jules:

    Alvast hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar ;-) Heel veel plezier de komende vier maanden en geniet van het realiseren van je grote droom!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Roermond

Australië

Recente Reisverslagen:

28 Februari 2016

The last one....

05 Februari 2016

Outback, Eastcoast and more

14 Januari 2016

Wildlife en Co

03 Januari 2016

Happy New Year!

19 December 2015

Flying High!
Eefje

Actief sinds 11 Sept. 2015
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 4211

Voorgaande reizen:

17 November 2015 - 07 Maart 2016

Australië

Landen bezocht: